برد سه رله دزدگیر اماکن آنزو

برد سه رله دزدگیر اماکن آنزو

در حال حاضر دزدگیر اماکن آنزو در مدل‌های AN301 و AN302 تولید و روانه بازار می شود. این دزدگیر اماکن با استفاده از امکاناتی که دارد توانسته است جایگاه خیلی خوبی در بازار کسب نموده و توجه بسیاری از مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد.

دزدگیر اماکن آنزو ANZU AN301

همان طور که می‌دانید یکی از امکانات این دستگاه‌ها کنترل یک وسیله برقی همانند لامپ و یا قفل برقی از راه دور و توسط نرم افزار دزدگیر اماکن آنزو می‌باشد.

کنترل وسایل برقی با دزدگیر اماکن آنزو

معرفی برد سه رله دزدگیر اماکن آنزو

در این مقاله قصد داریم یک محصول جذاب دیگر نیز به شما معرفی کنیم. دستگاه سه رله دزدگیر آنزو به شما این امکان را می‌دهد که سه عدد رله دیگر به دستگاه خود اضافه کنید و بتوانید سه وسیله دیگر را نیز توسط دزدگیر اماکن و از راه دور کنترل نمایید. این برد به شما امکان کنترل لوازم برقی با دزدگیر از راه دور را فراهم می آورد.

برد سه رله دزدگیر آنزو

مشخصات سه رله دزدگیر اماکن آنزو

این برد سه رله دارای سه رله با قابلیت خروجی‌های NC و NO بوده و توانایی عبور جریان بیشینه تا ۱۰ آمپر را داراست. (جریان توصیه شده تا ۷ آمپر می‌باشد.) توسط برد سه رله، شما امکان کنترل رله‌ها را به صورت لحظه‌ای، سوییچ و تایمر خواهید داشت.

برد سه رله دزدگیر آنزو

نحوه اتصال برد سه رله دزدگیر آنزو

برد سه رله با ابعاد بسیار کوچک طراحی شده و می تواند به راحتی داخل قاب دزدگیر نیز جا بگیرد. برد سه رله توسط سوکت روی برد اصلی و در مکان نشان داده شده در شکل زیر قرار می‌گیرد. تغذیه سه رله توسط برد دزدگیر فراهم شده و دیگر نیازی به آداپتور خارجی هم نخواهید داشت.

نحوه اتصال سه رله دزدگیر آنزو

نحوه اتصال سه رله دزدگیر آنزو

برد سه رله آنزو را می توانید از نمایندگی‌های آنزو سراسر کشور، فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا و آنوپارس و … تهیه فرمایید.

/ محصولات ANZU / برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها بسته شده اند.